Kaip numesti svorio: pirmi žingsniai

Jei jau kuris laikas bandai numesti svorio, išbandei N dietų ir savo pačios lašinukais pajutai kas yra „jojo efektas“, tai ko gero žinai, kad nieko nepasieksi griežtomis dietomis. Atlaikiusi su ašarom akyse 7 ar 10 dienų, pamačiusi, jog numetei 3 kg, atsidžiaugusi ir vėl sugrįžusi prie įprasto gyvenimo būdo tau sugrįš ne tik tie 3 kg, bet ir dar keli papildomi.

Kiekvienas gydytojas, dietologas, sporto treneris, gyvenimo būdų vadybininkas ar mitybos specialistas patvirtins, kad geriausių rezultatų gali pasiekti keisdama savo gyvenimo būdą. Ir ne kardinaliai, o pamažu pašalinant blogus įpročius ir prisijaukinant gerus.

Todėl šiandien pasidalinsime keliais paprastais patarimais, keliais pirmaisiais žingsniais, kuriuos kiekviena mergina norinti numesti svorio turėtų žengti. Ir nesvarbu ar tu nori numesti tik 3 kg ar visus 33 kg. Pradėk jau dabar!

  1. Įsigyk mėlynos spalvos pietų servisą ar bent jau kelias lėkštutes ir dubenėlį. Galbūt tai skamba juokingai ir atrodo nesusiję su svorio metimu, tačiau iš tiesų mokslininkai yra patvirtinę spalvų įtaką mūsų jausmams ir poreikiams. Štai raudona, oranžinė, geltona skatina apetitą (atkreipk dėmesį į restoranų interjerą – jame dažniausiai vyrauja šios spalvos!), tuo tarpu mėlyna kaip tik mažina apetitą.
  2. Maistą namuose ant stalo patiek kaip restorane. Tiesiog maistas išdalintas porcijomis į lėkštes ir daugiau jokių dubenėlių ar puodų iš kurių tą lėkštę galima būtų papildyti.Taip lengviau kontroliuoti kiek iš tikro suvalgai ir mažėja persivalgymo tikimybė.
  3. Gerk juodą kavą. Jei esi „užkibusi“ ant populiariose kavinėse siūlomų paskanintų kavų su sirupu ir grietinėle, tuomet kasdien suvartoji kalorijų bombą. O jei dar prie tokios kavos pyragaitį… Todėl jei nori atsibusti, gauti energijos ar tiesiog atsigerti kavos, rinkis paprastą juodą kavą. Jei negali be pieno ir cukraus mažink šiuos kiekius iki minimumo – šlakelis pieno ir pusė šaukštelio cukraus bus keliais kartais mažiau kalorijų nei grietinėlė ir sirupas. Daugiau apie kavą ir kalorijas straipsnyje „Kiek kalorijų turi įvairių rūšių kava?“.
  4. Gerk daugiau vandens. Pagal mokslininkų paskaičiavimus, tavo kūno 30 kg skirtas litras vandens. Taigi jei sveri 80 kg, tuomet per parą turi išgerti 2,6 L vandens. Stiklinę vandens prieš miegą pasidėk prie lovos ir išgerk ryte vos tik pramerkusi akis. Kol išsikapstysi iki pusryčių stalo, tavo organizmas jau bus pabudęs, medžiagų apykaita pradėjusi veikti. Nuolat vandens gaunantis organizmas nejaus vandens stygiaus ir nekaups atsargų lašinukų pavidalu.
  5. Nusipirk žingsniamatį. Dažnai klaidingai manoma, kad judama pakankamai, tačiau iš tikro judama permažai, ypač jei dirbamas sėdimas darbas. Todėl žingsniamatis padeda įvertinti tikrąją situaciją. Per dieną turėtų būti nueita mažiausiai 10 000 žingsnių. Geriausia stengtis per dieną išeiti bent 40 min pasivaikščioti gryname ore. Tiesiog koja už kojos klausantis muzikos ausinėse ar plepant su kitu žmogumi. Liftą iškeisk į laiptus. Jei geras oras išlipk iš autobuso viena stotele anksčiau. Tai nepakeis sporto klubo, tačiau neleis visiškai sustingti.

Kuomet „prisijaukinsi“ šiuos įpročius, tikrai pasijausi geriau ir lengviau. Ir ilgainiui tai sudarys tinkamas sąlygas svorio metimui.

(Perskaityta per mėnesį: 10, iš jų šiandien: 1.)

About Kristina