Sveikata

Grožio pramonės revoliucija palies ir Lietuvą: „The Body Shop“ gaminiai bus visiškai tvarūs

„The Body Shop“ – tarptautinė grožio kompanija, kurianti pagal ir lietuviams vis artimesnes tvarumo idėjas. Per ateinančius kelerius metus prekių ženklas bus kol kas vienintelis, siūlantis tik visiškai veganišką asortimentą, patikrintą pagal aukščiausią Veganų draugijos sertifikavimo standartą. Dar daugiau – daugelyje pasaulio šalių, taip pat ir tam tikrose mūsų šalies parduotuvėse, atsiras pakartotinio produktų papildymo stotelės.

Seniausia pasaulyje veganų organizacija, kurios įkūrėjo dėka atsirado terminas „vegan“ (liet. veganas, veganiškas), prekių ženklams savo įvertinimą suteikia tik kruopščiai patikrinusi kiekvieną gaminį ir jam naudojamos žaliavos tiekėją. „The Body Shop“ savo produkciją kuria iš beveik 4 000 skirtingų žaliavų.

Daugiau nei pusė kompanijos gaminamų grožio priemonių jau ir dabar atliepia draugiškumo aplinkai principus – pavyzdžiui, perkamiausia arbatmedžių linija, valomoji veido kaukė su himalajų anglimi, kūno jogurtai ar legendiniai kūno sviestai. Pastarųjų naujoji veganiška linija, sertifikuota tos pačios draugijos, klientams buvo pristatyta dar šiemet.

„Mūsų įsipareigojimas kurti gražesnį ir sąžiningesnį pasaulį kompaniją lydi nuo pirmųjų dienų, tad nusprendėme sparčiai judėti šia kryptimi – sertifikuosime ne tik galutinius produktus, kaip paprastai daroma, tačiau ir kiekvieną jų ingredientą. Grožio priemonės bus absoliučiai veganiškos. Tad tai ne tik svarbus pasaulinės kompanijos žingsnis į priekį, kilsteliantis tvaraus ir etiško verslo kartelę dar aukščiau, bet ir naujiena visoje grožio pramonėje“, – komentuoja Skaistė Tarvydienė, „The Body Shop“ Lietuvos regiono vadovė.

Visų veido, kūno odos, plaukų priežiūros bei makiažo produktų formulės turėtų būti patikrintos iki 2023 m. gruodžio.

Visuomenės nuostatos tvarumo klausimais stiprėja

„The Body Shop“ prekių ženklo direktorius Lioneris Thoreau įsitikinęs, kad veganiškos grožio priemonės yra kritinis žingsnis tvarumo, aplinkosaugos srityje bei atspindi augantį jų naudotojų sąmoningumą.

„Mes ėmėmės priemonių sertifikavimo, produktų pakuočių perdirbimo programos ir pakartotinio produktų papildymo stotelių kampanijos įgyvendinimo, tačiau socialiai bei etiškai atsakingų žmonių bendruomenę kuriame tik drauge su klientais visame pasaulyje“, – sako L. Thoreau.

Iki šiol puoselėjamą filosofiją kompanijai „The Body Shop“ padiktavo įkūrėja Anita Roddick. Dėl jos indėlio kompanija tapo pirmąja pasaulyje, kovojusioje prieš kosmetikos bandymus su gyvūnais, ir savo kvepaluose pradėjusia naudoti sintetinį, be skriaudos gyvūnams sukurtą muskuso aromatą.

Moteris buvo ir viena iš kosmetikos produktų papildymo bei pakuočių perdirbimo pradininkių. Pirmojoje kompanijos parduotuvėje 1976 m. jau buvo teikiama pakartotino papildymo paslauga, o 1993 m. įmonė pristatė pakuočių perdirbimo programą „Bring back our bottle“ (liet. „Grąžinkite buteliuką mums“).

Per šiuos metus pakartotinio produktų papildymo stotelės bus įrengtos 500 parduotuvių visame pasaulyje, kitąmet – dar 300. Lietuvoje pakartotino produktų papildymo stotelės ir pakuočių perdirbimo programa bus įdiegtos atrinktose parduotuvėse per 2022–2023 metus.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB
Grožio pramonės revoliucija palies ir Lietuvą: „The Body Shop“ gaminiai bus visiškai tvarūs