Dinamiškoje mažmeninės prekybos tinklo „Iki“ veikloje darbuotojų, nuolat susiduriančių su dideliais pirkėjų srautais, emocinė savijauta yra labai svarbi. Ypač įsibėgėjant aktyviam šventinės prekybos laikotarpiui. Monika Milė, prekybos tinklo „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė, sako, kad „Iki“ darbuotojams suteikiamos įvairios priemonės, prisidedančios prie emocinės sveikatos gerinimo.
„Visą laiką siekiame parodyti „Iki“ darbuotojams, kaip svarbu darbe jaustis gerai. Kuriame įtraukiančią ir palaikančią komandinę darbo atmosferą, taip pat suteikiame galimybę gauti nemokamas psichologų konsultacijas, išklausyti įvairius emocinio intelekto ugdymo kursus“, – sako M. Milė.
„Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė pasakoja, kad prekybos tinkle „Iki“ veikia linija „Kaip jautiesi?“. Tai – nustatytomis valandomis teikiamos nemokamos profesionalios psichologo konsultacijos. Jos yra prieinamos visiems „Iki“ darbuotojams, kurių prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst.
Ši nemokama linija darbuotojams pasiūlyta prieš porą metų, kad padedami profesionalų „Iki“ darbuotojai sutartu laiku anonimiškai galėtų pasidalinti savo patiriamais išgyvenimais ir emocijomis, spręstų kylančius sunkumus. Pandemijai atsitraukus, psichologinės konsultacijos teikiamos ir toliau. Ši linija darbuotojams patogi dar ir tuo, kad psichologinės konsultacijos yra teikiamos telefonu, galima pasikalbėti patogiai nevykstant pas specialistus fiziškai.
Nuolatinis kompetencijų ugdymas
Pasak M. Milės, „Iki“ darbuotojams teikiamos ne tik psichologo konsultacijos, bet yra prieinami ir įvairūs mokymai, padedantys ugdyti tiek profesines, tiek su emociniu raštingumu susijusias kompetencijas.
„Mokymai, susiję su streso valdymu, jausmų pažinimu, psichologija bendrąja prasme, taip pat vadovavimo įgūdžių tobulinimo mokymai yra prieinami visiems. Jie yra elektroninėje mokymų platformoje ir darbuotojai juos peržiūrėti gali jiems patogiu metu. Mokymų vaizdo įrašą galima peržiūrėti net kavos ar arbatos pertraukėlės metu“, – sako „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Mokymų platformoje galima rasti įvairių elektroninių mokymų ir seminarų, kuriuos veda profesionalūs lektoriai ir konkrečios srities specialistai. Mokymai trunka apie 1,5 val. Mokymų įrašas yra talpinamas mokymų erdvėje ir prieinamas kiekvienam patogiu metu.
„Kadangi „Iki“ komandoje turime kolegų iš Ukrainos, organizavome seminarą, kaip padėti jiems integruotis. Jo metu buvo kalbama ir apie tautinio mentaliteto bruožus, skirtumus tarp tautų, emocijų išreiškimo būdus. Šis seminaras mūsų komandai itin patiko ir suteikė realią naudą“, – pasakoja M. Milė.
Papildomas sveikatos draudimas
Prekybos tinkle „Iki“ daug dėmesio skiriama gerai „Iki“ darbuotojų savijautai ir sveikatai, todėl nuo 2021-ųjų visi bandomąjį laikotarpį įveikę darbuotojai, nepriklausomai nuo jų pareigų, yra apdraudžiami papildomu sveikatos draudimu. Jis galioja ambulatoriniam ir stacionariniam gydymui: gydytojų konsultacijoms, diagnostiniams tyrimams. Stacionarinio gydymo atveju apmokamos išlaidos, kurios nekompensuojamos iš PSDF lėšų. Papildomai suteikiama kompensacija odontologo paslaugoms, profilaktiniam patikrinimui, vaistams ir medicinos prekėms. Todėl „Iki“ darbuotojai, kuriems galbūt draudimo laikotarpiu neprireikia kreiptis į gydytoją, taip pat jaučia draudimo naudą.
Pranešimą paskelbė: Gabrielė Valaitytė, UAB „Publicum”