COVID-19

Krovinių pervežimas keltais į Suomiją

Prekybinius santykius su Suomija, Lietuvos verslininkai pradėjo vystyti dar nuo pat nepriklausomybės pradžios. Europos šiaurėje esantis ežerų ir nuostabios gamtos kraštas šiek tiek primena ir mūsų šalį. Ir nors atstumas tarp Lietuvos ir Suomijos nėra labai didelis, tačiau dėl Baltijos jūros, o tiksliau Suomijos įlankos, greičiausias būdas pasiekti šią šalį yra vandeniu. Žinoma yra galimybė važiuoti per Rusijos teritoriją tačiau tokia kelionė būtų gerokai ilgesnė ir sudėtingesnė.

Nors Suomija ir nėra viena didžiausių eksporto rinkų Lietuvos verslams, tačiau prekybinės apimtys viršija 500 mln. Eur ir kasmet vis auga. Tarp dažniausiai vežamų į šią šali produktų yra plastikai, elektros mašinos, geležies ir metalo dirbiniai bei baldai. Tad norint kad produkcija pasiektų klientus kitame Suomijos įlankos krante, teks pasirūpinti kelto pagalba. Tokios kompanijos kaip DFDS, Tallink ir kitos jau daugybę metų vysto keliones tarp Suomijos ir Baltijos šalių miestų. Populiariausias maršrutas čia neabejotinai yra iš ir į Taliną. Priežastis to yra ganėtinai paprasta – tai pats trumpiausias kelias. Kelionė trunka tarp dviejų ir trijų valandų, per kurias vairuotojai gali pailsėti, o keleiviai pasigrožėti jūriniais vaizdais. Tai puikus būdas greitai pasiekti tikslą ir saugiai pristatyti krovinius.

Nors Helsinkis neabejotinai yra populiariausias miestas, į kurį plaukia daugiausiai keltų iš įvairių šalių, ir iš kurio atplaukusios krovininės mašinos pasklinda po visą šalį. Jei kelionės tikslas nėra Helsinkis yra norima išvengti šio didmiesčio spūsčių, gali pasinaudoti kitu maršrutu, kuris sujungia Paldisko uostą Estijoje ir Hanko uostą Suomijoje. Kelionė trunka apie tris su puse valandas, o iš čia lengva pasiekti Helsinkįir kitą populiarų miestą – Turku.