Kasmet, kai vasara atneša šilumą ir nuostabius orus, Lietuvos žmonės susiranda skirtingus būdus, kaip išnaudoti šį laiką. O tiksliau ne vienas prekės ženklas stengiasi išnaudoti Lietuvos grožį ir siūlo ne vieną priemonė kaip skatinti lietuvius keliauti po Lietuvą. Ties vietinių kelionių skatinimų jau penkis metus dirbantis projektas „Surink Lietuvą“ šiemet jėgas suvienijo su vaisvandeniais „Rasa“ ir simboliškai pasiūlė atkreipti dėmesį į nuostabų Lietuvos turtą – vandenį. Norint pasiekti šį tikslą, buvo pasirinkti dešimt taškų – po vieną iš kiekvienos apskrities. Kelionės metu dalyviai turėjo surasti QR kodus ir surinkti taškus, galėjo keisti į prizus. Tai buvo ne tik nuotykių pilna kelionė, bet ir puiki galimybė išmokti daugiau apie savo šalį.
Projekto užbaigimas vyko Druskininkų šventėje, kur buvo švenčiama pasaulinė turizmo diena. Čia „Surink Lietuvą“ komanda su projekto partneriais kvietė dalyvius išbandyti savo Lietuvos geografijos žinias ir sudėlioti magnetinį žemėlapį iš atminties. Tai buvo iššūkis, kuris iš pažiūros patrauklus vaikams, tačiau sunkiai įveikiamas ir tėvams. Buvęs 4 min. rekordas nebuvo įveiktas. Šeimos surėmusios pečius Lietuvos žemėlapį surinkdavo per maždaug 20 min. Kaip patys iššūkio dalyviai pastebėjo, būtina dar labiau keliauti po Lietuvą, kad tikrai išmoktum ir žinom visus jos kraštelius, bei pritarė, kad toks projektas puikiai gali būti pritaikytas mokykloje ar šeimoje mokantis Lietuvos geografiją ar istoriją.
„Surink Lietuvą“ projektas ne tik suvienijo žmones į neįprastą kelionę per šalį, bet ir praturtino jų žinias bei suteikė galimybę atrasti savo šalį nauju būdu. Tai puikus pavyzdys, kaip galime skatinti turizmą ir pažinimą Lietuvoje, skatindami žmones tapti aktyviais tyrinėtojais savo šalyje. Tai ne tik projektas, tai yra nuotykis, kurį verta patirti.
Pranešimą paskelbė: Simonas Kalesnykas, UAB Gelos