„Už mano šypsenos, už kasdieninių treniruočių, už darbo ir drąsių idėjų slypi aistra. Aistra grožiui, madai, sveikai gyvensenai. Tai mane įkvėpė sukurti naują mineralinio vandens „Birutė“ dizainą“, – reklaminiame klipe, pristatančiame jos pačios kurtas natūralaus mineralinio vandens etiketes, sako modelis bei stilistė Asta Valentaitė. Garsios moters sukurtos etiketės dizainas pakeitė senąją „Birutės“ buteliukų išvaizdą, o naujasis Londone filmuotas klipas jau transliuojamas. Jį filmuojant D. Britanijos sostinės gatvėse tvyrojo 37 laipsnių karštis, o didžiausias smagus iššūkis buvo – kaip išsirinkti vieną iš šešiolikos stilisto Neil Stuart atvežtų rožinių suknelių.
Jau ne vienerius metus kartu su mineralinio vandens „Birutė“ prekės ženklu bendradarbiaujanti stilistė tikina, kad didžiausias iššūkis kuriant naują etiketę buvo ant mažo formato „sutalpinti“ visą prekės ženklą atspindinčią žinutę.
Anot A. Valentaitės, pasiekti norimą rezultatą padėjo Kostiumo dizaino studijos Vilniaus Dailės Akademijoje ir profesionali komanda.
„Ilgai mąstyti, koks turėtų būti etiketės dizainas, nereikėjo – stilistiką diktavo pats produktas. Natūralus mineralinis vanduo „Birutė“ – savimi besirūpinančios ir nuolat skubančios merginos kompanionas. Tą gerai žinau, nes per visus bendradarbiavimo metus jau spėjau puikiai pažinti prekės ženklą ir jo filosofiją. Man artimas klasikinis stilius, o ne sezoninės mados, tad ši etiketė – moderni, šiuolaikiška, tačiau išlaikanti klasikinį stilių. Labiausiai džiugina etiketės alyvinio perlamutro spalva, kuri yra visai kitokia nei įprastos „Birutės“ spalvos. Be to, kūrybos metu siekėme perduoti ir mano patirtį – šį vandenį geriu pati, tad etiketėje grafiškai pavaizduoti ir mano inicialai“, – pasakoja A. Valentaitė.
Filmuojant klipą – žvaigždžių stilisto indėlis
Modelis A. Valentaitė taip pat nusifilmavo ir reklaminiame klipe, kuriame pristatomos naujos etiketės. Anot „Birutės“ reklaminio klipo režisierės, video reklamos studijos „All Ways Now“ įkūrėjos Elvinos Nevardauskaitės, reklama buvo daroma atsižvelgiant į A. Valentaitės asmenybę.
„Pats reklaminis klipas – dinamiškas, filmavimo stilius įkvėptas dokumentinio kino. Taip bandyta sukurti gyvą atmosferą. Filmavome Londone – ir man, ir A. Valentaitei gerai pažįstamame mieste. Dėl įkvepiančių lokacijų šis miestas yra ideali vieta filmavimams. Filmuodami susidūrėme tik su vienu iššūkiu – karščiu. Kadangi didžioji dalis scenų – gatvėje, teko paskubėti, kol visų neišvargino 37 laipsnių temperatūra. Nepaisant to, filmavimas praėjo sklandžiai“, – pasakoja E. Nevardauskaitė.
Smagiausias iššūkis, pasak režisierės, buvo sprendimas, kurią suknelę A. Valentaitė turėtų dėvėti vienoje scenų. „Prie A. Valentaitės įvaizdžio kūrimo prisidėjo stilistas Neil Stuart, dirbęs su tokiomis žvaigždėmis kaip Kate Moss ir Naomi Cambell. Jis vakarinei scenai atvežė net 16 rožinių suknelių, o jos visos mums patiko! Įsivaizduokite, koks iššūkis išrinkti vieną“, – juokauja režisierė.
Reklaminis klipas transliuojamas TV3 televizijoje, taip pat bus rodomas Lietuvos kino teatruose prieš seansus.
Pranešimą paskelbė: Gerda Trapikaitė, MB „Penkiolika minučių iki vidurnakčio”