Mada

Ką komunikuoja laikrodis?

Laikrodis nėra tik aksesuaras. Tai įvaizdžio dalis, kartais netgi atliekanti talismano funkciją. Ne paslaptis, kad renkantis laikrodį apgalvojama daug dalykų: ar bus patogu, ar geriau solidesnis, o gal verčiau įsigyti sportiškesnį. Susimąstoma, jog geriausia ne vienas, o keli (skirtingoms progoms). Nepriklausomai nuo konkrečių norų, apsižvalgyti ir apsipirkti yra palanku užsukus į simboliškai pavadintą portalą – Chronos.lt.

Tūkstančiai laiko apibūdinimų

„Chronos“ graikų kalba reiškia laiką. Lengva suprasti, kodėl pavadinimas Chronos.lt pasirinktas būtent laikrodžių parduotuvei. Juk kiekvieno laikrodžio funkcija – rodyti laiką. Tiesa, šiuolaikiniai laikrodininkų gaminiai gali pasižymėti ir kitais pliusais (tai ypač taikytina kalbant apie išmaniuosius aksesuarus).

O kiek pasaulyje laiko apibūdinimų, kiek patarlių! Kasdien šnekama apie skubėjimą. Taip pat sakoma, kad laikas ne vilkas ir į mišką nepabėgs. Kiti teigia, jog laimingi laiko neskaičiuoja… Valandos ir minutės aktualios planuojant darbus, mokantis, keliaujant… Pavyzdžiui, jei nurodyta, kad traukinys išvyksta 11.00, tai reiškia, kad jis išvyks ne 10.55 ar 11.05, o būtent vienuoliktą valandą.

Daug šaunių laikrodžių modelių

Kaip laikas, taip ir laikrodžiai apibūdinami įvairiausiai. Nuo pigaus turguje siūlomo produkto iki prabangios klasės atstovo… Gamintojai iš Šveicarijos, Japonijos, Vokietijos ir kitų šalių turi ką pasiūlyti. Tik pagalvokite, kokia gausybė stilių! Nesenstanti klasika, stebinantis sportiškumas… O kartais klasika ir modernumas ar sportiškumas estetiškai suderinami. Reikia paminėti ir išmaniuosius laikrodžius bei tam tikrą jų atmainą – išmaniąsias apyrankes; šie įrenginiai-aksesuarai pelno vis didesnį populiarumą.

Kai parduotuvių lentynose pridėta galybė modelių, tampa sunku išsirinkti. Antra vertus, kuo gausiau, tuo įdomiau.

Komunikacija

Ar atkreipėte dėmesį, kad straipsnio antraštėje pavartotas veiksmažodis „komunikuoja“? Laikrodis komunikuoja stilių, gal net vertybes perkeltine prasme, o štai BlackFlorence.com – verslo komunikacija. Pabrėžtina, kad tiek ant riešo segimas aksesuaras, tiek tekstinė partneriams, klientams, visuomenei skirta informacija – itin svarbūs dalykai. Ne paslaptis, kad šie dalykai neatsiejami nuo verslo. Kaip estetiškas laikrodis padeda sudaryti teigiamą įspūdį, taip ir gerai parašytas straipsnis yra solidus laiptelis aukštyn.

Komunikacijos apibrėžimų esama visokiausių. Ta gausybė ir įvairovė – panašumas su laikrodžių rinka. O kai kurios mintys-žinutės apie laikrodžius metams bėgant prigyja ir tampa klišėmis. Puikus įrodymas – posakis „tikslus kaip šveicariškas laikrodis“.

Nepaprasta

Simboliškai pavadintoje parduotuvėje Chronos.lt galima rasti patinkantį laikrodį. Nepaprasta yra tai, kad internetu įmanoma patogiai apsipirkti, tačiau prie šio gėrio (prie pirkimo internetu) visi taip priprato, kad sunku ir įsivaizduoti kitokį variantą.

Nepaprasta yra ir tai, kiek daug dizaino variacijų. O kadangi laikrodžiai skiriasi ne tik dizainu, bet ir tokiomis ypatybėmis kaip atsparumas vandeniui, kiekvienas pirkėjas gali pasirinkti ką nors nekompromisinio. Nekompromisinio? Taip. Pavyzdžiui, norite laikrodžio, kuris rodo datą. Arba ieškote modelio su chronografu. Arba dairotės išmaniojo laikrodžio, kuris puikiai tiktų aktyviai leidžiant laiką.

Nenuviliantis asortimentas – štai kas yra nepaprasta. O kai jau išsirenkate ir įsigyjate, laikrodis komunikuoja gerąsias savybes.