Sveikata

„Lidl“ švenčia „Grožio festivalį“: asortimente – specialūs „Cien“ pasiūlymai

Grožio ritualai ir laikas sau – naudingi tiek kūnui, tiek gerai savijautai. Tam, kad progų skirti laiko sau būtų daugiau, prekybos tinklas „Lidl“ kviečia susikurti mažą grožio šventę savo namuose – vasario 8-21 d. visose „Lidl“ parduotuvėse pirmą kartą vyksta „Grožio festivalis“. Jo metu grožio pasaulyje gerai žinomų prekių ženklų kosmetikos ir higienos prekėms taikomos nuolaidos net iki 50 proc., o „Lidl“ privataus prekių ženklo „Cien“ prekėms – „Cien“ dekoratyvinei kosmetikai, veido kremams ir „Cien Professional“ plaukų priemonėms  – 20 proc. nuolaida.

„Viena iš mūsų prekybos tinklo misijų – pasiūlyti klientams kuo aukštesnės kokybės produktus už kuo geresnę kainą. Todėl „Lidl“ parduotuvėse „Grožio festivalio“ metu mūsų pirkėjai galės įsigyti daugybę kūno, veido, dantų, asmens higienos ar plaukų priežiūrai skirtų produktų specialiomis kainomis, tarp kurių – ne tik žinomi prekės ženklai, bet ir mūsų privataus prekės ženklo „Cien“ ypatingi pasiūlymai“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovė Justina Šležienė.

„Cien“ asortimentas – moterims, vyrams ir vaikams

J. Šležienės teigimu, „Cien“ asortimente galima išskirti tris pagrindines linijas: „Cien“, skirtą moterims, „Cien Men“ – vyrams ir „Cien Kids“ – vaikams.

„Plačiame „Cien“ asortimente „Lidl“ lankytojai apsirūpins visomis reikalingomis higienos ir grožio priemonėmis nuo galvos iki kojų – moterims skirtais plaukų šampūnais, veido kaukėmis ir kremais, dekoratyvine kosmetika bei prausimuisi skirta dušo želė ar pėdų kremu. Būtiniausių prekių gali įsigyti ir vyrai – tiek šampūno, tiek dušo želė ar skutimosi reikmenų. Be to, turime ir žaismingų prekių vaikams – putų ar prausiklių, taip pat plaukų šukavimą palengvinančių priemonių“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovė.

„Grožio festivalio“ metu „Lidl“ lankytojai galės rasti ir specialių „Cien“ asortimento pasiūlymų – veido priežiūros kosmetikos bei dekoratyvinės kosmetikos ir plaukų priežiūros priemonių „Cien Professional“.

Veido kremai sulaukė pripažinimo svetur

J. Šležienė pažymi, kad nors „Lidl“ klientai vertina visą „Cien“ asortimentą, tačiau išskirti būtų galima drėkinamųjų veido kremų liniją, susilaukusią įvertinimo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

„Ispanijos vartotojų ir naudotojų organizacija OCU („La Organización de Consumidores y Usuarios“) ištyrė net septyniolika drėkinamųjų kremų, kurių kaina svyravo nuo kelių iki kelių dešimčių eurų. Tyrimo metu, savanorės, nežinodamos nei kremo pavadinimo, nei sudėties, išbandė visas priemones ir geriausiu pripažino „Cien Aqua“ drėkinamąjį kremą. Džiaugiamės, kad ši linija pasisekimo sulaukia ir mūsų šalyje“, – teigia „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovė.

Kiek anksčiau panašaus pasisekimo susilaukė ir „Cien Q10“ kremas, kurį ta pati organizacija pripažino geriausiu kremu nuo raukšlių.

Privačių etikečių produktus gali pasiūlyti žemesnėmis kainomis

J. Šležienės teigimu, grožio industrijos pasaulis yra labai specifiškas, nes didelė dalis grožio ir higienos prekės ženklų kūrėjų deda dideles pastangas ir investuoja milžiniškus kaštus į pakuotes, rinkodarą ar prekės žinomumą, o dėl to jų siūloma produkcija dažnai būna brangesnė. Po privačių prekių ženklų pavadinimais neretai slepiasi gerai visiems žinomi produktai, o dalis jų yra gaminami tų pačių tiekėjų, kurie siūlo ir žymius prekių ženklus. Nenaudodami jų vardo ir taip išvengdami įvairių kaštų, prekybos tinklai savo pirkėjams gali pasiūlyti žemesnes kainas ir visą dėmesį sutelkti į gaminių kokybę.

„Pirkdami tik patį produktą ir derėdamiesi su gamintojais nemokame už jų patiriamus rinkodaros kaštus bei kitas su gamyba nesusijusias išlaidas. Todėl užsiimdami masto ekonomija ir būdami vienu iš didžiausių mažmeninių prekybos tinklų pasaulyje galime pasiūlyti savo pirkėjams aukštą privačių prekės ženklų produktų kokybę už itin žemą kainą“, – pažymi J. Šležienė.

Išskirtinis dėmesys asortimento kokybei

Anot pašnekovės, prekybos tinklas taiko iki smulkmenų suplanuotą kokybės užtikrinimo sistemą visiems prekybos tinkle siūlomiems produktams, o jų kokybe atidžiai rūpinasi pradedant derybomis su gamintojais ir baigiant produktų išdėliojimu lentynose.

„Aukšti kokybės reikalavimai galioja ne tik „Cien“ asortimento produktams, bet ir kitiems „Lidl“ privatiems prekių ženklams. Pirmiausia, dirbame tik su sertifikuotais ir mūsų kokybės reikalavimus atitinkančiais partneriais, taip pat nuolat atliekame papildomus asortimento tyrimus, inicijuojame ir procesų patikras gamybos vietose. Be to, nuolat stebime rinką, kad klientams galėtume pasiūlyti aktualias tendencijas atspindinčius produktus“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovė.

Pranešimą paskelbė: Eglė Girdauskaitė, UAB „Gravitas Partners”
„Lidl“ švenčia „Grožio festivalį“: asortimente – specialūs „Cien“  pasiūlymai